یزدفردا: ستاد انتخابات استان یزد در خصوص انتشار شائبه عدم صدور مجوز سخنرانی نماینده یکی از نامزدهای انتخاباتی در حسینیه امیرچخماق در فضای مجازی جوابیه ای صادر کرد.

به گزارش یزدفردا: متن این جوابیه به شرح زیر می باشد:

نظر به انتشار خبری در یکی از کانال‌های فضای مجازی مبنی بر ایجاد شائبه در خصوص مخالفت ستاد انتخابات استان یزد با سخنرانی دکتر ظریف در حسینیه امیر چخماق، به استحضار افکار عمومی استان می رساند چنین خبری کذب محض بوده و تاکنون درخواستی از سوی ستاد دکتر پزشکیان برای سخنرانی دکتر ظریف در محل حسینیه امیر چخماق به فرمانداری یزد واصل نشده است.

ضمن آن که در نشستی طی روزهای گذشته با رئیس محترم ستاد دکتر پزشکیان در استان یزد، از سوی ستاد انتخابات استان یزد، پیشنهاد برگزاری نشست های تبلیغاتی آن نامزد انتخاباتی در محل حسینیه امیرچخماق ارائه گردید لیکن درخواست ستاد پزشکیان، صدور مجوز برای سخنرانی دکتر ظریف در محل مسجد روضه محمدیه(حظیره) به صورت مکتوب به فرمانداری یزد واصل شده که مدارک آن نیز موجود می باشد.

از رسانه های مجازی استان انتظار می رود از انتشار مطالب کذب و شائبه آفرین که موجب انشقاق اجتماعی است پرهیز نمایند. ضمن آن که حق ستاد انتخابات استان یزد در پیگرد قانونی نشر دهندگان اصلی این خبر کذب در فضای مجازی برابر ضوابط و قوانین محفوظ می باشد.

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا